Tuesday 13 September 2011

Homesick...:)

salam...
ari ni dh smggu aku dkt uum ni...msa ari first aku dtg aku mmg mnangis gla...ye la..aku kn x pernah brpisah dgn mk ayah..so shrian aku nangis kol mk ayah aku ckp nk blik and x nak truskn stdy aku...spnjang 4 hari aku orentasi...masa tu trsangat lah pressure...aku nak balik!aku nak tgk mka ayah  dan mak sblm tido..aku nak borak lama2 dgn diorg stiap pg sblm diorg pegi keje..aku nk mkn sama2 dgn diorg..aku nk habiskn msa 24 jam aku dgn diorg!bkn dkt uum ni...srius aku mg x ska dok sini...dkt uum ni suma bnda aku kna buat sndri..sblm ni mak yg msak,mk yg bsuh bju , mk yg lipatkn bju, mak jgk yg kmaskn blik..tp skrg????aku nk blik!!!nk pluk ayh n mak kuat2!!!!!!tgk..skg tgh taip pn dh ngis!.......
ok lah...bye..:(

No comments:

Post a Comment